UVJETI AGENCIJE FLY FLY TRAVEL

Kupovinom elektronske avio karte zaključujete ugovor o putovanju s organizatorom, pružateljem usluge - avio kompanijom. Vrlo je važno dobro proučiti Uvjete prijevoza avio kompanije i tarife. Pravila i uvjete tarifa avio prijevoznika pročitajte u dijelu ''Slažem se s uvjetima avio kompanije''.  Potvrđujete kvačicom pri pravljenju rezervacije. Naši će Vam agenti rado pomoći u vezi  sa svim pravilima i restrikcijama. Agencija Fly Fly Travel ima ulogu posrednika u kupovini i nije u mogućnosti mijenjati pravila koje je propisao pružitelj usluge s kojim ste sklopili ugovor o prijevozu, odnosno avio kompanija.


Osnovna pravila za avio karte

Putna karta je dokument koji nije prenosiv na drugu osobu. Segmenti  leta moraju biti iskorišteni u redoslijedu navedenom na itinereru putne karte. Kod svake karte važe posebna pravila avio prijevoznika. Poštuju se uvjeti tarife prijevoznika koja je važila na dan plaćanja putne karte.

 

Rezervacija i načini plaćanja

 Fly Fly Travel ima pravo otkazati rezervaciju bez prethodnog obavještavanja ukoliko putnik ne kupi avio kartu do roka koji je odredila avio kompanija ili naš agent. Trajanje rezervacije koju napravite preko Fly Fly Travel online sustava ovisi o brojnim faktorima kao što su pravila avio kompanije ili blizina leta pa Vas molimo da pozovete naše agente i provjerite do kada trebate izvršiti uplatu. Preko  call centra možete saznati  vrijeme trajanja napravljene rezervacije, odnosno krajni rok do kojeg trebate izvršiti uplatu. Broj telefona call centra:  +385 51 860 185. U slučaju plaćanja bankovnim transferom, novac mora biti pravovremeno dostavljen na račun agencije, odnosno prije isteka krajnjeg roka za izdavanje avio karte. Molimo Vas da nas obavijestite kad izvršite uplatu. Izdavanje elektronske avio karte se radi po izvršenoj uplati, a avio kartu dobivate e-mailom, faksom ili je osobno preuzimate u nekoj od poslovnica Fly Fly Travel-a. U slučaju plaćanja kreditnom karticom trebali biste biti registrirani korisnik naše online tražilice. Plaćanjem kreditnom karticom isključivo možete kupiti avio kartu za letove koji su udaljeni minimum 24 sata od trenutka transakcije. Ovaj rok je određen zbog obavezne provjere valjanosti kreditne kartice kojom plaćate. Prvobitno na mail dobivate samo potvrdu rezervacije, a ne izdanu elektronsku kartu. Kada Vaša kartica prođe sigurnosnu provjeru, rezervacija će biti izdana i elektronska karta će Vam biti poslana na e-mail adresu koju ste ostavili. U slučaju da narednih 24h ne dobijete elektronsku kartu na mail koji ste ostavili, molimo Vas da nas kontaktirate i provjerite razlog zašto karta nije izdana. Naši agenti će Vas također pokušati kontaktirati.

Fly Fly Travel zadržava pravo da prije izdavanja karte od Vas zatraži dodatne informacije koje bi osigurale valjanost i vlasništvo kreditne kartice kojom kupujete. Fly Fly Travel zadržava pravo da ne prihvati transakciju s određenih kreditnih kartica koje ne ispunjavaju sigurnosne propise ili za koje kupac  nije u mogućnosti dokazati vlasništvo. U tom slučaju nakon pravljenja rezervacije bit ćete obavješteni da Vaša kreditna kartica ne ispunjava uvjete i rezervirana svota će biti oslobođena. Za dodatne informacije u vezi plaćanja kreditnom karticom možete pozvati naš call center :

 +385 51 860 185

+385 99 493 0779
 

Otkazivanje, odlaganje leta i povrat sredstava

Fly Fly Travel ne snosi odgovornost za otkazivanje ili pomicanje leta iz komercijalnih ili nekomercijalnih razloga od strane izabranog avio prijevoznika. Ako sam putnik odluči otkazati putovanje ili dođe u situaciju da nije u mogućnosti putovati, moraju se poštivati pravila koje je propisao avio prijevoznik. Za neiskorištenost ili otkazivanje kupljene karte plaća se određena naknada prema uvjetima tarife avio kompanije. Određene tarife su potpuno nerefundabilne u slučaju putnikovog otkazivanja.

U slučaju odbijanja vize, odbijenica veleposlanstva nije garancija za refundaciju uplaćene avio karte. Mogućnost refundacije isključivo ovisi o propisima avio kompanije. Putnik je dužan u svom se interesu informirati o uvjetima tarife prije kupnje, odnosno izdavanja putne karte. Naši agenti su uvijek spremni da vam asistiraju u pružanju ovih informacija.

Fly Fly Travel će refundirati novac osobi čije je ime navedeno na putnoj karti ili osobi koja je platila putnu kartu o čemu treba pružiti dokaz, tj. račun. Nadoknada za izdavanje avio karte ne podliježe refundaciji.

U slučaju vraćanja robe i povrata sredstava kupcu koji je prethodno platio platnom karticom, djelomično ili u cijelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Fly Fly Travel je u obavezi da povratak vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i  American Express metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtjev prodavača obaviti povratak sredstava na račun korisnika kartice.

 

Promjene

Na osnovi uvjeta tarife i trenutne raspoloživosti, promjena destinacije ili datuma polijetanja može se zahtjevati promjena (upgrade) tarife, odnosno doplata razlike u cijeni. Također, uvjeti ekonomskih tarifa uglavnom propisuju uplatu obveznog penala za promjenu. Određene tarife uopće ne dopuštaju promjene nakon izdavanja karte i kod njih se samo može primijeniti refundacija. Također, određene karte (tarife) imaju manju važnost od 12 mjeseci i nije ih moguće promijeniti na duži ostanak od definiranog roka. Putnik je dužan u svom se interesu informirati o uvjetima promjene prije kupnje, odnosno prije izdavanja putne karte. Naši su agenti uvijek spremni asistirati Vam u pružanju ovih informacija.


Prtljaga

Različite aviokompanije imaju različita pravila vezana za količinu i maksimalnu težinu prtljage. Također, različite tarife iste avio kompanije mogu imati različite uvjete za prtljagu. Obratite pažnju imaju li pojedini letovi ili nemaju prtljagu uključenu u cijenu! Dozvoljenu količinu predane prtljage možete provjeriti pri biranju opcija na polju "detalji ljeta" ili na polju "'Vaš let " pri pravljenju pojedinačne rezervacije. U slučaju da želite dokupiti prtljagu molimo nazovite naš call centar kako biste se informirali o cijenama i uvjetima.
Putnik je obavezan informirati se o tim pravilima prije kupnje karte. Eventualne dodatne troškove prouzročene odstupanjem od pravila vezanih za prtljagu snosi sam putnik. U slučaju gubitka prtljage, putnik je dužan slučaj odmah prijaviti na Lost and Found šalteru aerodroma. U slučaju oštećenja prtljage žalbu treba podnijeti na šalteru avio kompanije. Za sve troškove prouzročene gubitkom ili oštećenjem prtljage odgovara prijevoznik, tj. avio kompanija.

 

Zaštita privatnosti korisnika

U ime Fly Fly Travel-a obvezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informiranje korisnika sukladno dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se izbrišu s mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima / kupcima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Fly Fly Travel (i poslovni partneri) odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

 

Zaštita povjerljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, povjerljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptiranoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sustava, kao trenutno najsuvremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupnje jamči procesor platnih kartica pa se tako kompletni proces naplate obavlja u sustavima banke i avio kompanije. Ni jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sustavu.

 

Izjava o konverziji

Sva plaćanja online rezervacija krednim karticama se vrše u kunama (HRK). Iznos za koji će Vaša kartica biti zadužena računa se konverzijom cijene u Eurima u HRK prema trenutnom tečaju Hrvatske Narodne Banke.
Pri zaduženju kartice, isti se iznos pretvara u HRK prema tečaju udruženja za kreditne kartice. Zbog ove je konverzije moguća neznatna razlika u odnosu na originalnu cijenu na našim stranicama.
Uplate koje izvršite u našoj poslovnici u Rijeci ili na žiro račun će biti u kunama (HRK).


Dužnosti i odgovornosti putnika

Putnik je odgovoran dostaviti podatke za rezervaciju koji su potpuni i točni.
Putnik je dužan po primitku karte provjeriti ispravnost unesenih podataka: ime i prezime putnika, destinaciju na koju putuje, datume i vremena letova.
Putnik je dužan pristupiti mjestu ukrcaja (check-in) i izvršenju svih traženih procedura na vrijeme, ne kasnije od vremena koje je odredio prijevoznik. Putniku se preporučuje da se o tome raspita kod avioprijevoznika ili Fly Fly Travel-a.
Putnik je dužan na prijavljivanju za let dokazati svoj identitet i priložiti odgovarajuće putne dokumente koji odgovaraju podacima navedenim u avio karti.
Putnik ima dužnost da se pravovremeno informira i pribavi sve potrebne dokumente, odnosno, ispuni sve uvjete za ulazak u zemlju u koju putuje i izlaz iz zemlje iz koje putuje, kao i za tranzitnu destinaciju.
Fly Fly Travel NE SNOSI ODGOVORNOST AKO PUTNIK NE PRIBAVI SVE POTREBNE DOKUMENTE KOJE PROPISUJE  VIZNI REŽIM ZEMLJE U KOJU PUTUJE I PREKO KOJE PUTUJE. Fly Fly Travel ne odgovara za neispravne putne dokumente zbog kojih putnik nije mogao nastaviti putovanje.
Sve propise određuju nadležna tijela zemalja između kojih putuje i preko kojih se tranzitira. Također, Fly Fly Travel nije odgovoran za slučajeve kada pogranična policija, carina ili drugi državni organi putniku zabrane izlazak iz zemlje ili ulazak u neku zemlju.
Fly Fly Vam može asistirati u dobavljanju gore navedenih informacija ili Vas uputiti na nadležne institucije za određena pitanja. Savjetujemo da kontaktirate naše agente ako imate bilo kakvu dilemu o Vašem putovanju.
Svi putnici agencija Fly Fly Travel su u obvezi da posjeduju Međunarodno putno osiguranje. U protivnom Fly Fly Travel neće biti odgovoran za eventualne dodatne troškove ili neugodnosti koje mogu nastati (zadržavanje na granici, nemogućnost ulaska u zemlje Schengen zone i slično).
Putnik je dužan biti prisutan prilikom kontrole njegove predane ili ručne prtljage koju provode carinske ili druge službe. Obvezan je poštivati carinske propise zemlje iz koje izlazi i zemlje u koju ulazi.
Prilikom kupnje putne karte putnik je dužan obavijestiti Fly Fly Travel o svojim zdravstvenim problemima koji bi mogli otežati njegov prijevoz i/ili negativno utjecati na tijek leta. Također mora ispuniti sve zdravstvene odredbe zemlje u koju putuje.

Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati preko stranice za kontakt  ili putem telefona
 
+385 51 860 185

+385 99 493 0779

Uvjeti agencije Fly Fly Travel važe od 15. kolovoza 2015. i primjenjuju se u svim poslovnicama Fly Fly Travel-a.