Fly Fly Travel je s vama od 2009. godine, kada smo započeli svoju misiju da svima približimo super jeftine avio karte. Svoj brend jačali smo u području zrakoplovne industrije i turizma, sa primarnim fokusom na prodaji avio karata. Pored toga, naša agencija nudi i razne vrste turističkih aranžmana i krstarenja.

Kao uspješno ime, dobili smo povjerenje mnogih avio kompanija, koje su nas tijekom godina birale za ovlaštene zastupnike za prodaju karata, ali i za zastupnike na aerodromu, uz superviziju prihvata i otpreme aviona. Prva kompanija koju smo zastupali je švicarski Sky Work, a potom su se redala imena svjetske civilne avijacije: Mistral Air, Pegasus Airlines, Olympic Air, Belavia Airlines, TAP Portugal i Tarom Air.

Uspjeh našeg brenda prepoznali su i drugi pojedinci, koji su nam se pridružili u okviru Fly Fly franšize, odraza našeg kvalitetnog poslovanja i pozicioniranosti na tržištu.

Prodaja avio karata je posao za koji je neophodna stručna obuka, ali se brzo i lako uči. Ipak, iskustvo je nešto što će svakog prodavača učiniti boljim i produktivnijim. Upit za bilo koju svjetsku destinaciju zahtjeva znanje i vrijeme, jer je naš cilj da za putnika uvijek pronađemo najbolju i najjeftiniju opciju. Sam taj proces predstavlja veliki izazov.

Slična je situacija i sa prodajom turističkih aranžmana i krstarenja. Prodavač u razgovoru sa putnikom mora prikupiti što više informacija kako bi mu pomogao odabrati najbolju destinaciju za svoj odmor. Zadovoljan putnik je i naše najveće zadovoljstvo.

Unatoč ekonomskoj krizi prodaja turističkih aranžmana  je zabilježila rast od 5 % u odnosu na prethodnu godinu. Istraživanja Svjetske turističke organizacije pokazuju da se suvremeni poslom opterećeni čovjek najteže odriče odlaska na odmor.

Turizam - najbrže rastuća grana gospodarstva

Turizam je gospodarska grana koja je u najvećem porastu i sa najvećim prihodima na godišnjem nivou, pokazalo je istraživanje Svjetske turističke organizacije (UNWTO).

Nastavak rasta globalnog turizma zahtjeva usvajanje turizma kao jednog od ključnih stupova društveno-ekonomskog razvoja, rekao je generalni tajnik Svjetske turističke organizacije (UNWTO) Taled Rifai na 20. Generalnoj skupštini Svjetske turističke organizacije.

Također, Svjetska turistička organizacija Ujedinjenih nacija – UNWTO, u publikaciji “Tourism Towards 2030” objavila je prognozu očekivanih turističkih kretanja na globalnom nivou, do 2030. godine, uzimajući u obzir sve faktore koji na njih utječu.

Prema posljednjim podacima broj turističkih putovanja u svijetu veći je za 5% u prvoj polovici ove godine u odnosu na isti period prošle godine. Kako stručnjaci kažu, broj međunarodnih turista se povećava iz godine u godinu za 3,3%, ali će taj rast postupno početi padati, do 2,9% u narednih dvadesetak godina. Izraženo brojevima, 2020. godine će planetom putovati ukupno 1,4 milijarde turista, a 2030. čak 1,8 milijardi. Povećanje turističkog prometa će se posebno osjetiti u Aziji, Južnoj Americi, srednjoj i istočnoj Europi, istočnom Mediteranu i Africi (4,4% godišnje), dok će ostatak svijeta bilježiti pad na 2,2%.

Da se ljepša vremena smiješe zemljama u razvoju, govori podatak da će 57% svih međunarodnih dolazaka biti ostvaren baš u njima. Destinacije u zapadnoj Europi i Sjevernoj Americi osjetit će blagi pad broja posjeta, s obzirom da “izvikane” destinacije polako izlaze iz mode i prepuštaju mjesto novim, neotkrivenim i egzotičnim, u koje, srećom, spada i naša zemlja!

Vizija kompanije Fly Fly Travel:

  • Vizija Fly Fly Travel-a je da ime naše kompanije postane najvažniji sinonim za avio karte na području djelovanja,
  • da kompanija preraste u vodeću firmu za pružanje usluga na području avijacije:
  • prodaja avio karata,
  • zastupanje avio kompanija,
  • školstvo u avijaciji,
  • magazin o avijaciji.
  • Otvaranje vlastite avio kompanije najprije za čarter, a kasnije i za redovan avio promet.

 

Misija kompanije Fly Fly Travel:


Naša misija je da pružanje usluge klijentu podignemo na razinu najviših svjetskih standarda, kako bismo ispunjavali njihove želje i potrebe na taj način da uvijek požele da se kod nas vrate. Također jako važna stavka naše misije predstvalja stalnu težnju ka inovativnosti i originalnosti u odnosu na konkurenciju i vlastiti dosadašnji rad. Ostvarivanje materijalnog i emotivnog zadovoljstva svih učesnika u procesima rada. Podizanje sistema vrijednosti, iskrenosti, prvrženosti, zahvalnosti i težnja ka stalnom napretku!

Vrijednosti kompanije Fly Fly Travel:

  • Naše vrijednosti se prije svega zasnivaju na poštenju i iskrenosti u našem timu.Također, svi naši zaposleni se ponašaju kao da su vlasnici kompanije, na taj način što su potpuno posvećeni uspjehu i razvoju kompanije u svakom trenutku. Dobrodošlica suradnje svakom kvalitetnom pojedincu ili poslovnom partneru. Jedna od važnih stavki koje dokazuju vrijednost kompanije odnosi se na veliki poslovni uspon koji se dogodio u prve tri godine postojanja.