Investicija čija vrijednost neprestano raste

Novina u franšiznom poslovanju Fly Fly Travel-a, po čemu se razlikujemo od drugih franšiznih koncepata  u regiji,  je ustupanje franšizne jednice. U slučaju da primatelj franšize nije zadovoljan prometom ili načinom svog poslovanja i želi izaći iz posla, Fly Fly Travel omogućava ustupanje njegove franšizne jedinice drugom primatelju. Primatelj franšize će uz novčanu nadoknadu ustupiti svoju jedinicu po istoj cijeni kojom je platio otkup franšize Fly Fly Travel-a ili po skupljoj  i na taj način vratiti početnu investiciju i ostvariti zaradu. Zarada se ogleda u rastu cijene franšizne jedinice  čija vrijednost ide naviše prateći  vrijednost samog brenda.

 

Rast vrijednosti franšize

Kompanija Fly Fly Travel je započela  franšizno poslovanje 2011. godine prodajom pojedinačne (Single Unit) franšize čija je cijena bila 1000€, dok je naredne  2012. godine cijena iznosila 3000€. Od 2013. nastavljen je progresivni rast vrijednosti franšiznih jedinica pa je cijena bila 5500€, a već sljedeće godine franšizne su jedinice dostigle cijenu od 7500€. U 2015. godini, cijena za Single Unit franšizu je 12000€, a za master franšizu je 30000€.